27 Mayıs 2012 Pazar



KONT BRYANT(Yükselen kimse)

Nisan 1918 Lyon 'da  bir pazar sabahı güneyden gelen ılık rüzgar
nasıl da ihtişamlıydı,
sakin bir sabah,
sarımsı ve az gri her yer ,gözümün gördüğü her yer..
Sıcak bir kahfe istermisiniz Kont Bryan ?
Lütfen .
Bugün herkes nere de Edmon?
Efendim herkes sabah ayini için Fourvière Katedraline gittiler.
Peki o halde teşekkürler,
Efendim çok saygıdeğer madam Ange bugün sizinle önemli bir
konu hakkın da görüşmek istiyorlar ,saat kaç gibi randevü vermemi
istersiniz?
madam Ange'ye bugün onu kabul edemeyeceğimi ve çok önemli
bir iş için kent dışına çıkacağımı ilet.
Peki efendim.
___Bölüm 2
Ben bir Lyonnais olarak burda bulunmaktan onur duyuyorum beyler
ve bayanlar burda bulunma  sebebimizi açıktır ki,
Bulunduğumuz savaş ,şimdi sizler de biliyorsunuz ki bu savaşın
sonlarına yaklaştığımız günlerdeyiz ...
meral meri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder