27 Mayıs 2012 Pazar

-İSTİLA-


-İSTİLA-

-
Yanlızlığın istilası bu,
Bu başka memleketin alaca karanlığıydı
Sorma artık niçin budenli yalnızım diye ;
Yeter kes! Şu sorguluyormuşcasına konuşmanı..
Şimdi diyorsunki, ne bu hâl ? Sokakları mesken tutuşun?
Evet pek tabi gózle görünen herşey sorgulanmali ,öyle değilmi?
Siz işte yanlizca bunu bilidiniz; ama sokakakları tanımıyorsunuz ve inan daha fazla istila etmiyor beni yada daha fazla canımı yakmıyor..
Ne diyorum biliyormusun?
Zor değildi inan bana zor değildi, içtenlikle bugün nasılsın demek!
Şimdi karşıma geçip ,óylece yaşantimi yargılayamazsın
Ve dahası vijdanını huzurlu sayamazsın ki zaten ne yaptığımda ayrıca seni ilgilendirmez!
Ama sırf merakını gidermek adına söylüyorum ;
yeni ülkemde keşfedilmemiş yeni medeniyetler keşfediyorum ,
şimdi sor ,nasılsını?
Insan istilasından çıktım ama gayet iyiyim ,neden mi ?
Gözler beni görmeyecek kadar uzakta oluduğum için..!
~~~Méral&Méri~~~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder