27 Mayıs 2012 Pazar

-BİR ADAMIN SON GÜNÜ-


-BİR ADAMIN SON GÜNÜ-

-

Bir günde hem genç oldum
Hemde yaşlı
Önce bir yağmur oldum boşandım tüm dünyaya
Sonra yaşlı ,ihtiyar bir köpek oldum
Ve vefakar dostumla yürüdüm ..
Garip bir şeydi
Genç ve yaşlı olmak
Bunu bir günde yaşamaksa güçtü,
Her şeye rağmen sanırım gitmek için hazırdım
Ama öncesinde doldurmalıydım
Tüm boşluklarımı.
Sonra bir çocuk oldum ve ihtiyar adamın tekiyle
Sohbete koyulldum; o  bana
Bir dizi gençlik anılarını
Ve cennete yolladığı eşini anlattı.
Ben dinledim; arada gülümsedim
Çünkü gülümsemem onu mutlu ediyordu.
Ayrıldık o gitti
Tabii bende.
Çocuk yüzüm arkamda kalmıştı;
Şimdi genç bir adamın özgürlüğü haykırış rolündeydim,
Mavi denizi giydim üzerime, pek de şıktı hani
Öyle uzun uzadığaya anlatamam ki kendimi
Zira yorgundu kalbim..
Ama biliyormusunuz?
Taa..şuramda ;göğüs kafesimin hemen altında bir huzur vardı,
Bilmem ki nereden geldi
Belki yaşlı bir kelebeğin hediyesidir bu huzur...

Meral&Meri  25.05.12.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder