3 Şubat 2014 Pazartesi

Aşkın Zili

Aşkın Zili

İşte böyle başladı bizim hikayemiz
Çıplak kadınlı o yeşil yolda
İlk sen görmüştün beni,zil o an çalmaya başladı
Önce aşkın zili,sonra kalplerin
Senin imkansız bir aşk olduğunu ben bilmiyordum
Sen de hiç söylememiştin,susmuştun
Neden?
Açık bir neşe saçıcı bir aşk olduğum içindi, sen susmuştun
Açık bir aşkı kana kana yaralanmadan
Kim içmişti ki?
Sonra ne oldu da,sen aşkı arkana almıştın
Bir sürü oyunun içinden ben hep tek başıma geçmiştim
Sen hiç ama hiç iyi oyuncu değildin belki ama
Ben seni seçmiştim ,daha doğrusu aşk.
Ve gittin sen,ışığın geceye yuvarlandığı akşam
Aşkım kırıldı,önemli değil
Kızmıştım ama geçti.
Sonra bir başka yol ,bir başka aşk zili çaldı kalbimde
Ve ben  bu kez yanılmamıştım
İşte yıldızları uçuran rüzgarın getirdiği aşkı
Güvenimle kucaklamıştım.
Sonra bir şeyler çorbanın içine düştü
Ve karıştı tüm sebzeler
Sonra sen yine geldin
Sonra yine gittin
Kıskançlık saçlarına yakışmamıştı
Ki sen gülümseyerek kucakladın bizi
Biz de seni...
Sonra ne oldu bilmem ama her şey çok güzeldi
Ve biz o gece son kez toplandık
Sebep aşktı ,o derece bir aşk ki
Tüm suçlular suçlarını özgürce itiraf edip günah çıkartıyorlardı.
Doğrusu da buydu...
Derken o son gece biz gitmeye karar verdik...
Ve aşkın zilini size bıraktık
Ki aşk denilen o neşe ,içinizi daima insanca ısıtsın...
Çünkü uzaklık zamansızlıktır.
Aşk zamansızlığı ve asık suratlıları sevmez!
....
Meral Meri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder