6 Aralık 2018 Perşembe

Meral Meri/ Mavi Masalımın Yeşil kırıntıları /Eski Bir Yolculuk


Sevgim, boşlukları doldurma heveskârı bir avcı değildi...
Alenen yaşarım ben; güzel ve doğrularla -tersi yönden de hiç korkmaksızın...
Sevdiğim kadar hesap istemesini bilirken vermeyi de bildiğim kadar hürriyet dolu -doludizgin yaşarım ben;
Çünkü benim sevgi anlayışım kırıntılardaki ayrıntılardan daha fazlasıydı...
Demek istiyorum ki; profesyonellik ve amatörlükle ilgilenmiyorum...
Çünkü ben doludizgin yaşarım;
Hayatın kıyınsında bir daktilo gibi, nicellikselliği izlerken tutup onu niteliksel de sevebilirim.
Kalbim bir yüzbaşıydı güne başlarken
Ve temennisi olan...
Balıkçılara hep dediğim gibi, hadi sana "rast gele!"

Meral Meri/ Mavi Masalımın Yeşil kırıntıları /Eski Bir Yolculuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder