6 Kasım 2017 Pazartesi

Thomas Bernhard -Kiler Bir Kacis

...
Daha önce bana karşı gelişen neredeyse her şey tersine dönmüştü.
Burada daha ilk günlerden itibaren önceki hayatımdaki maske düşmüştü, önceki hayatımın berbat, dehşet verici bir dönem olduğunu anlamıştım.
Her şeyin bir hata, bir yanılgı olduğu ortaya çıkmıştı, benim istediğim de tam olarak buydu.
Geleceğim olmadığına dair önceki inancım yok olmuştu, artık geleceğim olabileceğine inanmıştım ve aniden her şey bende hayranlık uyandırmaya başlamıştı ki çok uzun zaman önce kaybolup gitmiş bir duyguydu bu.
Eskiden çoğu kez yaptığım gibi, kendimi bir geleceğim olacağına ikna etmem gerekmiyordu artık, bir geleceğim vardı.
Yaşamıma yeniden kavuşmuştum ve onu yeniden avuçlarımın içine almıştım...
Thomas Bernhard -Kiler Bir Kacis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder