2 Temmuz 2016 Cumartesi

Damla Sakızım (Meral Meri)

Damla Sakızım (Meral Meri)
~
Vakit varken benimle sonsuza dek güler misin?
Vaktini alıp vaktime ekler misin?
Yaşlı ruhumu alıp gençleştirir misin?
Bilmem ki sen her mevsimi sever misin?
Ben hepsini ayrı ayrı çocuklarım gibi severim.
Çünkü yaşamak,yaşatmak kadar güzel!
Anlat bana anlat "Damla sakızım;"
Ağaçlar geceleri niçin ağlar?
Kitap olmak acı mı veriyor onlara?
Yoksa kimse okumuyor mu artık aşklarını?
Yoksa aşk -aşklarını mı unuttu?
Bilakis ben ise seni yaşatmak için yaşıyor
Manama mana katıyordum.
Şimdi cevap ver bana "Damla sakızım;"
Vakit varken benimle sonsuza dek güler misin?
Vaktini alıp vaktime ekler misin?
Yaşlı ruhumu alıp gençleştirir misin?
Bilmem ki sen her mevsimi sever misin?
Ben hepsini ayrı ayrı çocuklarım gibi severim.
Çünkü yaşamak,yaşatmak kadar güzel!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder