30 Ocak 2016 Cumartesi

Meral Meri /Bütün Renklerim Suçludur Hakim Bey



Ya suçluysak herkesçe-kendimizce bile
Kar beyaz-süt beyaz kalabilir miyiz,
Bütün renklerle yaşıyorken ...aslında değilken hiçbiri?
Açıklayabileceğim bir özgürlük kuşu değilsin; yok barışçıl dalın gaganda.
Mahkumum,göz göre göre-suçluyum,saklana saklana.
Biliyorum,dilim yok,sözüm yok,tuz beyazı,kuş beyazı yok.
Ama denizim var; kenarında dalgalarım,ayak izlerim kumların arasında sıkışmış olacak.
Ve içinde bir gemim var,biliyorum, denizim hep bir fırtınalı,
İnsan bedenim yosunlu; kalbim kırmızı,güllerim çok sarı,gülüşlerim saklı,
Ben suçluyum bu yüzden.
Bir evin bahçesinde dolanıyorum öylece;
Kapıyı çalacak gücümün olmadığını biliyorum,
Ben geldim,diyecek nefesimin olmadığını da
Çünkü benim renklerim kısıtlı,ve her biri suçlu;
Birkaçı masum diyemem,zira zaman zaman, her biri kullanılmıştır tafaımdan.
Kalacak değiliz gibi,alçakça uçuyoruz gökyüzünde kaybola kaybola.
...


Meral Meri /Bütün Renklerim Suçludur Hakim Bey

30.01.16.İstanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder