15 Ağustos 2014 Cuma


Elvis Presley Dair

Seni seviyorum cümlesi,
Doldurmazki,kalbimi,
Bu yeterli değil,
Sen benim ilham kaynağımsın,
Seninle çoğu geceleri uyuyorum,
Sen beni Ayın altında karşılıyorsun daima,
Benim üzerimde, sen giyinikken;
Yine giyiyorum seni,
Çünkü kış, üşüyorum...
Biliyorumki,sekiz ocaklar hep ikiden geçer;
Ben sana yetişmeye çalışıyorum emekleyerek,
Ben bir gün sana büyüyeceğim ve göreceksin,
Sana Tupelo, Mississippiye geleceğim,
Tüm kalbimi sana göstermek için geleceğim...
Ben en çok I Cant Help Falling In Love With You,
Şarkın da sen oluyorum;
En çok sana doğuyorum yeniden,
Ve aklıma birden dualar gelir sana dair...
Seni seviyorum cümlesi yeterli değil,
Doldurmaz ki,sensizliğimi,
Bir gün melekler şehrin de, karşılaşırsak eğer!
Sana ilk soracağım soru şu olacak,
Dünya canını, seni yok edecek kadar,
Yakmasına niçin izin verdin?
Belki,seni gördüğüm de,tek yapacağım şey,
Sana sarılmak olurdu,canın bir daha yanmasın diye..
Seni seviyorum ölümsüz kahramanım..!
____Şair Meral&Meri____
/08/01/2012/


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder