27 Ocak 2016 Çarşamba

Meral Meri /Ben Marsilya

...
Ben Marsilya,küçük bir deniz balığı,mistral rüzgârlarının aşkı,
Alize'nin kardeşi,güneş rüzgârlarının ev sahibesi
Biz hep birlikte Aix-en-Provence'den
St.Victoire Dağılarına uçtuk- kuzeyden bir esintiyle ,ve Cézanne'yi seyre daldık uzun uzun.
Sonra lavanta tarlalarına indik,yürüdük usul usul,süzüldük, ve denk geldik Picasso'nun görkemli şatosuna
Konuk edildik rengârenk boyalara,bir palet onlarca fırçaya
Herkes o şatoda kaldı ,bir tablonun içinde bireysel bir sanat
Ben Marsilya, küçük bir dünya ,ailemi yitirdim,yoksullaştım kalbimde
Ben Marsilya,küçük bir deniz balığı,aşkımı oracıkta kaybettim,yalnızlaşmaktayım
Ben Marsilya,küçük bir ölüm limanı-eşim benzerim çoktur benim
Ama evrenselim salt aynı zamanda

Meral Meri /Ben Marsilya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder