12 Ağustos 2014 Salı

Meral Meri/ Deniz Fenerine Yolculuk/Birleşme

...
Görüyorsun değil mi beni?‏

Birtakım çırpınışlarım var.
Ama bu kim için bilmiyorsun.
Bilmeni de istemem.
Şunu bil ki,her şey bir parça düzenli nefes almak içindir.
...
Aklımda binlerce düşünce ,birçok yol var.
Hangisi doğru yola çıkıyor,hangisi benim kapım?
diye düşünmekteyim...
İnsan yalnızlığından utanır mı ?
Ben utananlardanım.
Ama kendi yalnızlığımı yaratanlar için.
Yoksa yalnızlık bana göre bir lütuftur!..
Keşke cesaretim olsa da sana beni hiç tanımadığın yerimden  seslenebilseydim!
Belki oraya gelir ,kalırdın.
Görürdün ki bir başka insan da varmış orada...
Çok bir şey değil,yalnız insan olduğumu.

...
Gözlerim doluyor ,sesim titriyor ama ağlamayacağım.
Gözyaşımı hak eden bir okyanus bulursam belki ağlarım,tereddüt etmeden bir çocuk gibi çok muhtaç.

Meral Meri/ Deniz Fenerine Yolculuk/Birleşme
12.08.2014  
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder