31 Mart 2014 Pazartesi

Meral Meri

Hangi huy seni bana getirir bilemiyorum ,
Bildiğim tek şey keşke keşke hiçbir şeydir, diyebilsem bu kez.
Ama bildiğim (A) Hiçbiri!
Bu bir teori olsaydı ,ve bu teoriyi çürütmenin en basit yolu huyun değil,
suyun mükâfatlanacağı olmaz mıydı?
Yani ortada bir huy var ,ve o huyların doğuşu ve ölüşü
Buna karşın bir de su var ,akan bir şeydir su ,bilirsin?
Madem huy doğar ve ölür su ise akar taki son güne değin.
O halde yanlışın yanması ve doğrunun yaşaması da pek tabii birbirine karışabilir.
Ama bizim bu ikisine ihtiyacımız var mı, asıl mesele o?
Belki ben ne doğmak, ne ölmek ne de akmak ihtiyacı içindeyim.
Bunu hiç düşündün mü?
Hani ben küçüğüm ya ,hep düşünüyorum.
İnsan açgözülü olmamalı ,evdeki bulgurdan da olmamalı değil mi?
Yani sadece demem o ki "seni sadece ,Sevsem "olmaz mı?

Meral Meri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder